Thailand :)

Ja da va man antligen i Thailand :)

Resan gick jatte bra men va helt slut sen nar man var framme :(
Vatt pa massage tva ggr redan for ar sa underbart, kosta 60kr o fa ligga i en timme o dom olja in en o tom massera pattarna :P

och i forgar var vi pa en klubb dar tjejer drog ut flera meter langa snoren från "underlivet" o en hade tre LEVANDE guldfiskar som hon tryckte ut i ett vattenglas,skit ackligt bla:P

Om ni undra varfor ja skriver o,a  ist for bokstaven med tva prickar sa kan ja inte skriva de har :P

Maten och alla shoppinggrejer e jatte billigt :) har redan handlat en del bade te mig o familjen o min kara alskling men han raknas till familjen :)

Vadret ar verkligen kanon ca 35 grader :)
Men javla exem som  redan borjat komma fram sa kan inte sola for mkt o smorjer mig med solskyddsfaktor 30.

Saknar er allihopa jatte mkt :)
Ska forsoka skriva sa ofta jag kan :)
Hade bra allihopa sa hors vi :)
Min familj, sakna er<3
Alskling ,sakna dig<3
Becka o mina kompisar, sakna er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0