Malaysia :)

Imorgon beger vi oss till Malaysia kl.7 pa morgonen :) bli en heldag pa buss :(
Men e beredda med dricka o sant :)

Har aven kopt nagon salva for mina eksem sa hoppas de hjalper ,fick aven nagra piller jag ska ata 4 ggr om dagen :P
Kopte aven en jatte fin klanning idag som ja ska ha pa nyar :)
Var aven igar och spelade minigolf,pa varldens haftigaste stalle,var typ som att man spelade golf inne i djungeln var skit haftigt :)
Och klappade aven en elefant for forsta gangen,gud vad stora :P haha.

Min lilla alskling jag sakna dig sa himla mkt :) Du finns i mina tankar hela tiden<3
Sakna min familj med mkt ni finns oxa i mina tankar mkt<3

Hade bra tills vi hors igen :)



Kommentarer
Postat av: evelina

fy fan, snorunge! jag vill med åka iväg ! :D miss you

2008-11-16 @ 13:54:41
URL: http://ladyvogue.blogg.se/
Postat av: Stef

Härligt :) Hoppad du har det mega bra! Saknar dig.. Vi får ta och åka iväg någon gång framöver! :D

2008-11-16 @ 14:36:01
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0