Koh Lanta!

Fa val ta o skriva lite snabbt :P
e pa koh lanta nu ha varit har sen i sondags,trivs jatte bra bor precis vid havet i en bungalow med pool o bor 5 st personer i en tre rum :) Har jatte trevligt med ljungbyborna :)
imon drar vi te Phuket,e ju typ bara en vecka kvar nu sen kommer jag hem till de kalla vadret :(
Jag mar bra jag lever kristina du behover inte vara orolig :) hehe.
Har fak haft bra med vadret nu for en gangs skull :)
Ska nog ta o flytta hemifran nu med,tobbe ha kollat pa lagenhet at oss en trea :)
Sakna er alla dar hemma fast inte lika jobbigt nu som i borjan for ha nastan glomt hur ni ser ut :) haha.
Ha det bra sa lange till vi ses :)
Alska er alla <3

Kommentarer
Postat av: Stef

Vad roligt för er! :D Jag saknar dig gumman <3 Älskar dig <3

2008-12-05 @ 10:22:55
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/
Postat av: Stef

Det måste vi verkligen göra! Åååå,k vad jag saknar dig. Vi måste träffas oftare! Ses allt för sällan! :( Älskar dig snuttis <3<3

2008-12-06 @ 15:54:41
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0